לאחר החורף המכנס פנימה, מגיע הזמן לצאת החוצה מהפוך החמים אל העולם. תקופת הלבלוב והשגשוג של הקיץ, היא זמן מצוין להתעדכן בבשמים שישנו לכם את היום ויתנו גוון רענן בשיא החום!

 

ים של ריחות, במה נבחר:

כל אדם הוא שונה ומתאים לו משהו קצת אחר. למזלנו, המגוון העצום של בשמים הקיימים כיום, מאפשרים לכל אחד לבחור את הבושם שמתאים בשבילו. קיימים בשמים שמתאמים כמעט לכל האירועים ולרוב האנשים ובשמים יותר ייחודיים שיתאימו לאופי ולאירוע מסוים. לכבוד הקיץ, תכלו לבחור מתוך מגוון בשמים רעננים במיוחד שמתאימים בדיוק לעונה החמה:

 

אם כבר בושם אז שיהיה תואם לבת זוג:

"מולקולה 01" מתאים גם לגברים וגם לנשים, מה שמאפיין את הבושם, הוא שעל כל אדם ריחו יהיה מעט שונה. הבושם המכיל פרומן ריחני, בעל ארומה סקסית, מתאים עצמו לריח האישי של האדם ומשתלב עימו באופן מדויק, מה שהופך את הבחירה בבושם לטובה עבור כולם. לחילופין, תכלו לבחור ב "ווד דיסקוארד 2", מסדרת הבשמים של זוג התאומים הקנדיים. כי אם אתם מחפשים להתרענן לקראת הקיץ, "DSQUARED2" לאישה או לגבר, יעשו את העבודה.

 

××× ×¤×ר ××× ××× ×××ת ××סק×××¨× 2 - ×××©× ×××ר

ריחות שירעננו אתכן:

narciso pure musc edp by narciso Rodriguez
  נרסיסו פיור מאסק של נרסיסו רודריגז, הוא אחת ההשקות החדשות והמרעננות. ניחוח מאסק שלוקח אותנו עד הקצה. עדין ולא מתפרץ, עד כדי שעושה רושם שנרסיסו רודריגז התחשבו בקיץ הישראלי ולא הכבידו עם המאסק. הבושם בעל ניחוח פירותי ורענן, כאשר התוו המרכזי הוא המושק שמייצר טוויסט רומנטי וחושני במיוחד. המכורות של נרסיסו ממליצות לרסס מעט מהבושם הקלאסי של נרסיסו לפני הפיור מאסק.

נרס××¡× ×¤××ר ××סק ××פ ×××ת נרס××¡× ×¨××ר××× - ×××©× ×××ש×

"מון גרלן"-  מבית "גרלן", בושם מרענן ואביבי. תווי הבושם המורכבים משילוב ייחודי של ונילה, לבנדר, יסמין ואלגום, מייצרים יחדיו ניחוח מרענן המכיל ניגודיות מפתיעה בין עדינות לחושניות, רכות לעוצמה ומדגיש את כוחה של האישה.

 ××× ×ר×× ××פ ×××ת ×ר×× - ×××©× ×××ש×

למה להריח כמו כולם אם אפשר להיות ייחודית

"נוט א פרפיום של ג'ולייט האז א גאן (Not a Perfume by Juliette Has a Gun) זה מה שאתם מחפשים. ניחוח של פירות הדר ומאסק המייחדים את הבושם אך אינם מורגשים על הגוף. הבושם הפשוט והמיוחד הזה, מעצים את הניחוח הטבעי של האדם. כן, לכולנו ניחוח נעים וטבעי משלנו ובעזרת בחירה בבושם הנכון, תכלו להעצימו ולמצוא את הניחוח המיוחד רק לכם.

 × ×× × ×¤×¨×¤××× 100×× ××פ ×××ת ×'××××× ××× × ××× - ×××©× ×××ש×

גבר, תתרענן

"בלו שאנל – הבושם מבית שאנל, המוכר שנשאר באופנה, מתאים לכל בילוי ובעל ניחוח עצי מרענן המשדר חושניות, סקסיות ודומיננטיות. עם בלו שאנל, ללא ספק אי אפשר להתעלם מנוכחות גברים דומיננטית ורומנטית יחדיו.

××× ×©×× × ×¤×¨×¤××× ××פ ×××ת ש×× × - ×××©× ×××ר

 

"להום איב סאן לורן"- תווי ברגמוט מקלבריה שבבושם מייצרים ארומה לימונית ורעננה. כאשר שילוב תווים נוספים של ריחן, אניס וסיגלית, יחד עם פלפל ורוד והמוסקט הנועזים, על רקע הפטצ'ולי, מייצרים ניחוח מיוחד במינו המעצים נוכחות גברית חופשית ורומנטית, האהובה על נשים.

×'××× 100 ×× ××× ×××ת ××× ×¡×× ×××¨× - ×××©× ×××ר

 

המנצח של קיץ 2019 הוא ללא ספק הבושם אקספלורר של מונבלן. גבריות מתפרצת וממגנטת. הבושם EXPLORER MONT BLANC הוא יצירה מושלמת לכל גבר שאוהב את החיים. בושם אקספלורר של מונבלן מגלה לנו עולמות חדשים של ניחוח ארומטי - עצי - עור. תווים עליונים של ניחוח ברגמוטי שופע תווי הלב ווטיבר מעודן ובבסיסו פאצולי שיוצר הרמוניה מושלמת של גבריות מתפרצת

×קספ××רר ××פ ×××ת ××× ××× - ×××©× ×××ר

הקיץ כאן וזה הזמן להתרענן בבושם חדש ואופנתי - בושם מרענן לקיץ לוהט!

Comments (0)

No comments at this moment