הביקוש כלפי בשמים עולה מדי יום. אם בעבר קניית בושם אינה הייתה פעולה נפוצה במיוחד, כיום פעולה זו נתפסת כמובנית מאליה בקרב גברים ובטח ובטח שבקרב נשים. קניית בושם הנה פעולה פשוטה ביותר ובמידה ומתבצעת בצורה חכמה אז גם זולה, אשר משמעותה יכולה להיות קריטית ולשנות את כל האווירה. חוש הריח הוא אחד החושים השימושיים והמפותחים ביותר אצל האדם ולכן גם גדולה החשיבות כי בכל סיטואציה בה ניתקל, נהיה במיטבנו ונריח מצוין.

 

סיטואציות שונות בהן בשמים יכולים להוות גורם מכריע:

-         לעיתים חיי הזוגיות הופכים להיות מובנים מאליהם, שגרתיים ובמקרים גרועים יותר – אף משעממים. אחת הדרכים היעילות והחשובות ביותר לשבירת השגרה הזו היא באמצעות רכישת מתנה לבן או בת הזוג המביעים את האהבה באופן קצת יותר מוחשי. בושם לאישה הינו מתנה שאף בת-זוג לא תתנגד אליה והסיכוי כי תתאכזב ממנו לא רק שלא קלוש, אלא לא קיים. גם גברים תמיד ישמחו לקבל בושם איכותי לגבר אשר ידגיש את גבריותם וביטחונם העצמי.

-         במידה ואנו עומדים בפני ראיון עבודה, סגירת עסקה חשובה או פגישת עסקים – אנו רוצים לשדר את האווירה הכי "קולית", בטוחה ונינוחה – באמצעות ריח טוב ויוקרתי נוכל לשפר משמעותית את מצב העניינים ועל אף שייתכן ולא נדע זאת, להכריע את התוצאה לטובתנו.

-         ריח טוב הוא ללא ספק אחד מהרכיבים הסודיים הקיימים תחת ההגדרה של פיתוי גבר או אישה. במידה והריח נבחר בטוב טעם, הוא יוכל לשפר את סיכוינו "להשיג" ולפתות את הגבר או האישה בהם אנו חפצים.

-         בילויים – כולנו יוצאים לבלות מדי פעם – חברים, חברות, ידידים וידידות – תמיד נעים יותר לדעת כי אנו במיטבנו ומריחים מעולה כלפי הסביבה.

 

סוגי ניחוחות ובשמים הקיימים בשוק:

הבשמים מופקים מסוגים שונים של רכיבים ובתהליכי ייצור שונים – מה שגורם לכל בושם להריח באופן שונה לחלוטין מרעהו.

ריחות הבשמים הנפוצים הם ניחוח מתוק המופק מפירות מתוקים, ניחוח חמוץ המופק מלימון לרוב וניחוחות ביניים הממתנים את הדגשתו של הריח לכיוון טעם מסוים. חשוב שנבחר את סוג הניחוח של הבושם קודם כל לפי העדפתו של האדם לו הוא מיועד, אך לא פחות חשוב מכך – כך שגם הסביבה תאהב ותחבב אותו. רוב הבשמים נבדקים בסקרי שוק כך שלא קיימת הדאגה כי הסביבה לא תחבב אותם, אך תמיד כדאי לוודא זאת ליתר ביטחון.

Comments (0)

No comments at this moment