המותג "נרסיסו רודריגז" ידוע ומוכר בעולם כאחד המותגים היוקרתיים והמובילים. הסיבה לכך מובנת מאליה, שכן מדובר באיכות גבוהה של מוצרים המעוצבים בטעם וסגנון מיוחדים, אופנתיים ומקוריים. "נרסיסו רודריגז", המוכר לעולם כמעצב אופנה מוביל ומפורסם, משיק סדרת בשמים יוצאת דופן שמומלץ לכולם להכיר.

 

קצת על בשמי של רודריגז:

מותג האופנה המוביל והיוקרתי של "נרסיסו רודריגז", שומר על רמה גבוהה ומוצרים איכותיים ומוקפדים. הבשמים של רודריגז, מיוצרים בטיב טעם ונשארים תמיד באופנה. מבין המבחר הרחב, ניתן למצוא בשמים איכותיים לגבר ולאישה. בשמיו של רודריגז ידועים בקסמם וניחוח מרתק, חושני, סקסי ורומנטי במיוחד. מתוך מבחר הבשמים מבית רודריגז, ניתן למצוא את הבשמים המובילים לנשים ולגברים. אז איך בכל זאת בוחרים? ריכזנו עבורכם כמה בשמים לגברים ולנשים, שכדי לכם לבדוק.

 

בשמים לאישה מבית רודריגז:

בשמיו של רודריגז הידועים בניחוח סקסי חושני ועכשווי, מאפשרים לכל אישה למצוא את הריח החושני המתאים במיוחד בשבילה, לפי האירוע, הניחוח והאווירה הרצויה. ניתן לבחור בושם קליל ועדין או בושם דומיננטי נשי וגם קצת מסתורי. מבין הבשמים המובילים, "נרסיסו פלור מאסק" לאישה שהושק ב2017. "פלור מאסק" מבוסס על תרכובת תווי הענבר, סיגלית, והפטצו'לי האהוב. כל אלו, בתוספת תוויות הפלפל ורדים ומושק, מיצרים ניחוח אביבי במיוחד, רענן ועדין ויחד עם זאת, סקסי וחושני.

 

ואם קצת נחזור למקורות, תכלו למצוא את הבושם הקלאסי של רודירגז שהיה להשקתו הראשונה: "נרסיסו פור הר אדט". הבושם שהושק בשנת 2004 נשאר עכשווי ובאופנה עד היום בשל ריחו המשובח המעצים את תחושת הנשיות האלגנטית ומעורר חושניות נפלאה. בניחוח מעט יותר עדין, תכלו למצוא את "נרסיסו פודרה". בושם קליל המורגש בניחוח אביבי של פרחי יסמין וורד, יחד עם תערובות עצים משובחת. גם כאן, רודריגז אינו מאכזב והבושם הקליל והעדין, מייצר ארומה נפלאה, חושנית ומסתורית. וכמובן הבושם פיור מאסק נרסיסו רודריגז עם תווי מאסק עדינים והריח השמרני של בית נרסיסו 

בשמים לגבר מבית רודריגז:

כמובן שרודריגז דואג גם לגברים. "נרסיסו לגבר (פור הים)" הוא בושם בניחוח חדשני ועכשווי. הבושם מורכב מתווים של מושק בשילוב עם פטצ'ולי ופריחת הסיגליות ומתאים לגברים שיש להם טעם וסגנון. הבושם מעצים את הנוכחות הגברית הנעימה אך כריזמטית בו זמנית.

ולסיום, "בלו נואר" מבית רודריגז לגבר שהושק לראשונה ב2015, מתאים לגברים המחפשים ריח רומנטי אך מסותרי, הנוצר משילוב הל ומוסקט יחד עם תערובת עצים, ענבר וטיבר.

Related products

Comments (0)

No comments at this moment